Job 10 van 19


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Advisor


Functie

Ben jij een gedreven Value Advisor? Voor onze klant gelegen te Weert zoeken we iemand zoals jij!

Je taken in customer service:

  • Klanten vooropstellen en ervoor zorgen dat hun problemen worden opgelost, zodat ze niet opnieuw contact moeten opnemen. Maar het gaat verder dan dat. We hechten ook veel belang aan de manier waarop je dit doet. Jij bent het sympathieke klankbord, de adviseur die actief luistert en signalen snel oppikt.
  • Als commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het benaderen van potentiële klanten, het onderhouden van bestaande klantrelaties en het realiseren van verkoopdoelstellingen.
  • De verkoopdoelstellingen omvatten het aanbrengen van een Best Fit (aangepast pakket) naar klanten toe, om te onderzoeken of ze beter af zijn met een ander pakket. Hierbij laat je de klant voelen dat je met hen meedenkt, oplossingen kunt bieden en een inschatting hebt van wat ze nodig hebben.

Als deze uitdaging jou aanspreekt en je bent klaar om waarde toe te voegen aan ons team, wacht dan niet langer en solliciteer nu!

Jouw profiel

  • Je adviseert klanten over passende telecomoplossingen in het Nederlands.
  • Je bent een logische denker met een digital-first mentaliteit.
  • Je bent zelfstandig, maar werkt goed in teamverband en bent niet egoïstisch.
  • Je hebt een commerciële instelling en denkt proactief.
  • Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8:00 uur en 20:00 uur, en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:30 uur. Onze uurroosters worden minstens 3 weken van tevoren gecommuniceerd.
  • Je werkt onder de voorwaarden van een Belgisch contract!
  • Je werkt in Weert, maar kunt maximaal 4 dagen per week vanuit huis werken.
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

Aanbod

Waarom je volmondig 'ja' moet zeggen:

We investeren in jouw ontwikkeling tot een veelzijdige medewerker en bieden coaching op maat, gebaseerd op jouw individuele behoeften. Bij ons krijg je de kans om te groeien en aan te moedigen om sterke banden te smeden met onze klanten, terwijl we ervoor zorgen dat jouw work-life balans optimaal blijft.

Wat we nog te bieden hebben:

  • Een competitief salaris met aantrekkelijke voordelen, waaronder maaltijdcheques.
  • Je start met een interimcontract, maar bij een positieve evaluatie krijg je een vast contract aangeboden.
  • De mogelijkheid tot thuiswerken, tot wel vier dagen per week.
  • Een grondige opleiding van drie weken, on-site in Weert en tijdens de kantooruren.
  • Een moderne werkplek met inspirerende collega's.
  • Werkdagen die voorbij vliegen, met een flexibel uurrooster tussen 8 en 20 uur en op zaterdag van 9-17u30.

Solliciteren

Exxperts Noord-Limburg
011 24 34 51
exxperts.pelt@trixxo.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht